31.10.2012

Cadılar Bayramı 2012

CLICK FOR ENGLISH "Halloween 2012"
PER ITALIANO "Halloween 2012"



Bu sene üçüncü kez düzenlediğimiz Cadılar Bayramı yemeğimizi, hava tahminlerinin güneşliden yağmurluya dönmesinin ardından planladığımız tarihten öne çekmek zorında kalınca belki bu sefer 31 Ekim öncesi birkaç tarif yayınlayabilirim diye ummuştum ama sonrasında öyle yorulduk ve öyle çok iş çıktı ki tarifleri yayına yetiştirmek yine mümkün olmadı.

Bugüne özel fotoğraflarını sizlerle paylaşmak istedim en azından.
Tarifler ileriki günlerde gelecek.
 

Balkabaklı Örümcek Ağlı Cheesecake



Kanlı Gözler



Kirpiler...



Hamamböcekleri...



Cadılar Bayramınız kutlu olsun :)



2 yorum:

  1. ne kadar eğlenceli di mi bayramları.özendiğimden değil ama seviyorum onların bayram anlayışlarını. october feste denk gelmiştim almanya 'da bir keresinde. çok eğlenceli çok güzeldi. bizde de bayramlaşma esnasında küs olunan aile büyükleri ile göz göze gelme stresi yaşanır:)

    Cadılar bayramınız kutlu olsun diyor o gözleri bana hayatta yediremezsin diyip gidiyorum:) gerçek göz gibi bacım onlar ne:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cadılar bayramının dinle pek alakası yok. Hatta sıkı katolikler pek haz etmiyor. Burada da kutlayan var ama tek tük, Amerika gibi değil yani.

      Biz eğlencesini seviyoruz, değişik şeyler pişirme fırsatı, kostümler, oyunlar, korku dolu şakalar, anlar... daha ne olsun :) Yoksa başka ne zaman yapacaksın? Bize bahane oluyor bu gün yani :)

      Burada asıl Christmas zamanı oluyor süslemeler kutlamalar.
      Noel günü 25 Aralık, heryerde dükkanlarda çamlar, noel süslemeleri çoktan yerini aldı.

      Gözler çok lezzetliydi söyleyeyim, bir daha düşün derim. Tarifi gelecek yakında :)

      Sil