25.12.2011

Mutlu Noeller ve Yeni Yılınız Kutlu Olsun

CLICK FOR ENGLISH
PER ITALIANO




Bu sene yılbaşı ağacı yapmamaya karar vermiştim. Ne bileyim içimden gelmedi pek. 
Büyük yılbaşı ağacını paketinden çıkartmadan küçük portatif olanla idare ederim diyordum -ki başlangıçta öyle de yaptım. Ancak İkea'ya gitmemizle bu planım altüst oldu ve kendimi bu sene de yılbaşı ağacı süslerken buldum.

İkea'ya gittiğimiz gün hediye olarak çam ağacı verdiler. Hem de sahicisinden. Yine de almayabilirdin diyen olabilir, ancak gerçek bir ağaç olması beni cezbetti. Balkondaki, küçük bir bitki olarak aldığımız Yukka'nin boyumuzu aşan kocaman bir ağaca dönüşmeye karar vermesiyle ikinci kez saksı değiştirmem zaten şart olmuştu. Hemen bir kaç küçük hesap yapıp "hmm... ona büyük saksı alsam, oradan artana çam eksem, yeni yıl sonrası arka balkona geçiririm, yerini sevmezse bahçeye ekerim" şeklinde düşünüp büyük saksı ve toprak almak üzere işe koyuldum.

Saksı değiştirme işlemleri tamamlandıktan sonra süslemeye geçtim ama çok da abartmak istemedim. Yine son anda satın almış olduğum birkaç baykuş, kirpi, Noel Baba, beyaz ışıklar ve bir de tepeye yıldız. Benim hoşuma gitti. Stefano ve Andrea ağacı görür görmez Harry Potter'ın Noel ağacı gibi olmuş dediler. Son zamanlarda Harry Potter Serisi'nin 6 Bölümü'nü ardarda tekrar izlemiş olmamızın bir etkisi var mıdır acaba? Buradan Hogwarts'a selam olsun o zaman :)

Facebook üzerinde blogun takipçi sayısı 100'e ulaştı! Genelde psikolojik eşik kabul edilir 100 sayısı, bizim için de öyleydi gerçekten, yeni yıldan önce mi yoksa sonra mı 100 oluruz diye merak ediyorduk ki 24 Aralık itibariyle gerçekleşti.

İlginiz için her birinize teker teker teşekkür ederim.

Nice mutlu ve neşeli yıllar dileğiyle yeni bir yılda tekrar buluşmak üzere...

Sinem

2 yorum:

  1. mutlu noeller.. yılbaşı değil de yılbaşının gelişini çok seviyorum..bu süslemeler, isanların mutlu olma halleri müthiş..

    bu arada 100 den fazlası olmalıydı.:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler kırmızı ekoseli battaniye

    İtalya'da noel hazırlıkları kasımdan başlıyor, aralıkta daha da hız kazanıyor. İlk gördüğümde çok şaşırmıştım

    Aslında keşke bizim buradaki sokakların, ışıklandırmaların fotoğraflarını çekip yayınlasaydım. Neyse... seneye de içerik kalsın biraz:)

    100'den fazlası seneye inşallah ;)

    Mutlu Yıllar

    YanıtlaSil