30.12.2010

Mutlu Yıllar....

CLICK FOR ENGLISH
  
Thermomix Tarif Defterim'i yaratarak ilk yazımı yazalı 1 sene olmuş da geçmiş bile ben nasıl geçtiğini anlamadan!

Tarihle aram pek iyi değildir. İki gün önce ne yediğimi, ne yaptığımı bile zor hatırlarım. Yıldönümleri, doğumgünleri daha çok Stefano'dan sorulur. Allah tencereye göre kapak veriyor demek:) Aynı şekilde blogun 1. yaş gününü de tamamen unutmuşum. İlk yaş özeldir oysa... Çok üzüldüm farkedince...

Son zamanlarda mutfak tadilatı sırasında blogla fazla ilgilenememiştim. Öyle olunca da blogun 1. yaşdönümü o hengamede güme gitmiş. Önceden biraz hazırlanıp özel birşeyler yapmak isterdim halbuki. Neyse... 2. yıldönümüne artık. Önümde koca bir yıl var planlamak için. 7 Aralık 2011 için şimdiden telefonuma alarm koydum bile :)

Blog açısından, düşündüğümden çok daha aktif bir sene olduğunu söylemeliyim. İlk başladığımda bu kadar çok yemek deneyip yayınlayacağım aklıma gelmemişti. Tek tek kaç tane olduğunu saymadım ama çoğunluğu tarif olmak üzere Türkçe ve İngilizce toplam 424 yazı yayınlamışım bugüne kadar -ki ilk yola çıktığımda tahmin bile edemezdim

Bu yolculuk sırasında yollarımız ne kadar kesişti bilmiyorum. Umarım bu blogla az da olsa bir katkı sağlayabilmişimdir Thermomixli hayatlarınıza.

Yeni yılda da elimden geldiğince yeni tarifler deneyip yayınlamaya devam edeceğim. Geçen sene kadar verimli olacak mı bekleyip göreceğiz.

Hepinize mutlu, sağlıklı ve dopdolu bir yıl dilerim

Çok yakında yeni tariflerle aranızda olacağım

Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder