1.12.2010

Mutfaksız Hayat Devam Ediyor....

CLICK FOR ENGLISH
     
Bir süredir hayatımıza mutfaksız devam ediyoruz. Kendi mutfağımda yaptığım en son tarif çiçek poğaça oldu. Dolayısıyla gösterişli bir kapanış olduğunu söyleyebiliriz :)

O tarihten sonra gelen tarifler ise Lucia'nın (kendisi kayınvalidem olur) mutfağını ödünç almak suretiyle hayat buldu.

Mutfak tamamen söküldüğünden beri oda-kahvaltı bir hayat yaşıyoruz. Öğlen ve akşam yemekleri Lucia'dan, kahvaltı bize ait. Vakit ve fırsat buldukça ben de gidip yeni birşeyler denemeye çalışıyorum ama ne kadar da olsa eskisi kadar çok şey denemeye imkan olmuyor.

Önümüzdeki hafta mutfak dolapları takılacak diye umuyoruz. Ondan sonrası temizlik ve tüm eşyaların yerli yerine yerleştirilmesi. Herşey bir yana dağınıklıktan çok sıkıldım ki pek öyle aşırı derli toplu ve titiz biri de sayılmam.

Bu arada yeni yıl için bazı yeni fikir ve tariflerim var. Dün bir tanesini denedim, görüntü olarak harika oldu ama lezzet olarak istediğim sonucu alamadım. Tarifi tamamen değiştirerek bugün bir deneme daha yapacağım. Yeni yıl tariflerini eğer fırsat olursa yeni yıldan önce yayınlamak istiyorum ki denemek isteyenler olursa 2012'yi beklemek zorunda kalmasınlar.

Ayrıca çok yakında ev yapımı tortellini tarifi yayınlayacağım.

Yakında görüşmek üzere...
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder