7.12.2009

Ve başladım...



Ne zamandır aklımdaydı böyle bir blog hazırlamak. Bugün nihayet başlamaya karar verdim.

Ben İtalya'da yaşıyorum ve sevgili kayınvalidem hediye ettiğinden beri -yani neredeyse 1 senedir- Thermomix TM31 mutfağımın vazgeçilmez bir parçası oldu. TM31 ya da buradaki adıyla "Bimby" diğer pek çok ülkede olduğu gibi Italya'da da oldukça meşhur ve popüler olan ve öğütme, kıyma, doğramadan tutun da pişirme, yoğurma, ısıtma ve buharda pişirmeye kadar pek çok işlemi yapabilen bir robot. Neyse... Burada reklam yapma amacında değilim, merak eden olabilir belki, robotu yapan Vorwerk şirketi ile de bir bağlantım yok.

Bu kısa önbilginin ardından böyle bir blog hazırlama sebebime geçelim. TM31'e sahip olduktan sonra bir tarif arayışına girdim ve konuyla ilgili pek çok kitap ve internet sitesi olduğunu gördüm. Ancak aralarında Türkçe tariflerin olduğu hiçbir kaynağa rastlayamadım. Dolayısıyla bugüne kadar denediğim tarifler hep yabancı kaynaklar üzerinden oldu.

Burada mümkün olduğunca denediğim tariflere yer vermeye çalışacağım. Elimde çok kaynak olsa da denemeden yayınlamayacağım için bloğun gelişmesi biraz zaman alacaktır.

Ve son bir not.. Buradaki tariflerin büyük kısmı TM31 olmadan da yapılabilir. Uygulamak size kalmış...

Yakında ilk tarifimle görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder