11.05.2010

Artanları Değerlendirme: Aromatik Tavuk Soslu Makarna

Geçenlerde Aromatik Tavuk Göğsü yapmıştım. Akşam belli bir miktar arttı. Hani bazen öyle bir miktar artar ki bir yandan ertesi gün bir öğün için yeterli gelmeyecek, illa başka birşey pişirmeniz gerekecektir, diğer yandan da atamayacağınız kadar çok bir miktardır. İşte aynen öyle bir miktardı bu da:) Ben de akşamdan artanları makarna sosu olarak değerlendirmeye karar verdim, çok da güzel oldu. Sizin de aklınızda bulunsun.

Genel hatlarıyla şöyle hazırladım: Artan tavuğu 5-10sn 7-8Hızda püre haline getirdim. Üzerine 1-2 yemek kaşığı labne peyniri ekleyip, kremamsı bir sos olması için bir miktar süt ilave ederek 6-7 dakika 2 Hızda pişirdim. Haşlayıp süzdüğüm makarnayla karıştırıp tabaklara servis ettikten sonra üzerine parmesan serptim. Tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder