27.08.2010

Maydanozlu Rulo Balık

CLICK FOR ENGLISH
   

600gr derisi ve kılçıkları ayıklanmış balık fileto (Hazır aldım)
50g sızma zeytinyağı (Ben daha az kullandım)
20gr maydanoz yaprağı
1 yumurta
40gr galeta unu
30gr parmesan
Tuz, karabiber
150gr beyaz şarap
150gr su
30gr un
1 diş sarımsak

  • Balık filetoları yıkayıp kurulayın ve temiz tezgah üzerine sererek 10gr zeytinyağı ile fırçalayın.
  • Parmesanı hızı 2'den 9'a arttırarak 15 saniye rendeleyip kenara alın
  • Maydanozu 5 saniye 7 Hız rendeleyin, spatula ile ortada toplayın, yarısını ayrı bir tabağa alın
  • Haznede kalan maydanozun üzerine 50gr balık fileto, yumurta, galeta unu, parmesan rendesi, tuz ve biber ekleyip 10 saniye 5 Hız karıştırın
  • Saat Yönü Tersine Çalışma opsiyonunu seçerek 20 saniye daha 4 Hız karıştırın
  • Elde ettiğiniz karışımı balıkların üzerine yayın ve balıkları rulo şeklinde sararak 10gr zeytinyağı ile yağlanmış Varoma Kabına dizin. Balıkların üzerine fırçayla yağ sürün
  • Hazneyi yıkamaya gerek olmadan şarap, su, un, sarımsak ve kenara aldığınız doğranmış maydanozu ilave edin. 
  • Varoma Kabını yerleştirerek 15 dakika Varoma Isısında 2 Hız pişirin
  • Kalan yağı balıkların üzerine dökerek 5 dakika daha Varoma Isısında 3 Hızda pişirin
  • Tabaklara alıp üzerine sos gezdirin ve yanında limon dilimleri ve maydanozla servis yapın. (Ben buharda pişirdiğim kuşkonmaz ile servis yaptım)

Afiyet olsun...

Io e il mio Bimby Kitabındaki bir tariften üzerinde değişiklikler yaparak adapte edilmiştir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder