29.07.2010

Barbunya Köftesi

CLICK FOR ENGLISH


20gr maydanoz yaprağı
1 soğan (dörde doğranmış)
300gr barbunya (konserve)
1 yumurta
40gr galeta unu (+ biraz da bulamak için)
Muskat
Kırmızı pul biber
Tuz, karabiber
Zeytinyağı

  • Maydanozu 7 saniye 7 Hız doğrayın
  • Soğanı ekleyip 3 saniye 6 Hız doğrayın
  • Barbunya, yumurta, galeta unu, muskat, pul biber, tuz ve karabiber ekleyip 30 saniye 4 Hız karıştırdıktan sonra buzdolabında 30 dakika dinlendirin
  • Fırın tepsisini yağlı kağıtla kaplayın fırçayla çok az zeytinyağı sürün
  • Ellerinizi ıslatarak karışımdan ceviz büyüklüğünde (yaklaşık 30gr) parçalar kopartın ve yuvarlayın. Galeta ununa bulayıp tepsiye dizin
  • Önceden 220ºC ısıtılmış fırında 15-20 dakika pişirin. (10 dakika sonra ters çevirip pişirmeye devam edin)

Afiyet olsun...

Not: Tarifin orijinalinde muskat yerine kimyon kullanılmaktadır ve fırında değil kızartarak pişirilmektedir. Ben daha hafif olması için fırında pişirdim ve çok lezzetli oldu.

Lezzet Dergisindeki bir tariften uyarlanmıştır


5 yorum:

  1. site yönetimi ben üye omak istiyorum ama bu hesap isini anlamadim lütfen bana bir aciklama yaparsaniz kayit olucak hesap demek yani paralimi kayit olunabiliyor simdiden cok tesekkür ederim iyi günler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Hemen belirteyim blogda paralı üyelik sistemi yok. Tüm tarifler tamamen ücretsiz olarak yayınlanıyor. Herkes faydalanabilir

    Sitede gördüğünüz üyelikler bazı ek servislerle ilgili
    Örneğin, "İzleyiciler-Followers"a üye olduğunuzda direkt olarak email gönderebilirsiniz.
    "Abone ol"a üye olduğunuzda eğer igoogle ya da google reader kullanıyorsanız sitede yayınlanan yazılar size ulaşacaktır.
    Bu servislere Google, Yahoo vb hesaplar üzerinden üye olunuyor.

    İlginize teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. ama ben windows üzerinden kayit olmam gerekiyor windows yok nasil kayit olabilirim

    YanıtlaSil
  4. almanyadan bir tarifte ben göndermek istedim
    DONDURMA TARIFI
    300 gr.buzlu visne
    70gr,meyve sekeri
    1 paket kremsanti ve kivam ayarlayici toz
    1 paket vanilya
    tarif;önce hazneye meyve sekeri ve vanilyayi koyuyoruz ve üstüne visne yada farketmez donmus meyvemizi koyuyoruz üstüne krem santi ve tozunu koyup 20 saniye stufe 6 ya ayarliyoruz bu arada üst kapagindan arada bir karistiriyoruz harika oluyor

    YanıtlaSil
  5. Ben hep windows kullandığım ve teknik olarak bilgisayar üzerine çok bilgi sahibi olmadığım için tam olarak bilemiyorum. Ama şundan emin olun ki kayıt olmadan da tüm tariflere rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

    Tariflerin altına ya da Yorumlar sayfasına yorum yapabilirsiniz.
    Ayrıca, bana tariflerinizi thermomixtarifdefterim@gmail.com adresinden de ulaştırabilirsiniz.

    Yolladığınız tarif için çok teşekkürler. Çok kolay ve lezzetli görünüyor. Bir daha yaptığınızda fotoğrafını çekip bana mail atarsanız sizin adınıza ana sayfada yayınlayabilirim.

    Almanya'ya sevgiler...

    YanıtlaSil