23.07.2010

Salatalık ve Elmalı Rezene Salatası

CLICK FOR ENGLISH


Salata sevenler, diyet yapanlar, kilosuna dikkat edenler, yaz aylarında ferahlatıcı hafif birşeyler yemek isteyenler, değişik bir lezzet arayanlar için harika bir seçenek sunan bir salata tarifi...

10gr maydanoz yaprağı
1 adet kabaca doğranmış rezene soğanı (350gr)
1 adet çekirdeği çıkarılıp kabuklarıyla dörde doğranmış golden elma (180gr)
1 adet kabuklarıyla kabaca doğranmış büyük salatalık (150gr)
10gr elma sirkesi
15gr zeytinyağı
Deniz tuzu

  • Maydanozu hazneye koyup 7 saniye 7 Hız doğrayın.
  • Diğer bütün malzemeleri ekleyip 4 saniye 4 Hız doğrayın
  • Spatulayla haznenin kenarlarını temizleyip gerekirse 2 saniye daha 4 Hız doğrayın

Afiyet olsun...

Tarifin orijinaline buradan ulaşabilirsiniz

3 yorum:

  1. ben resim göndermesini bilmiyorum ama söle bir tarif yazmak istedim capicinomu dersiniz artik adina bilemiyorum
    tarifimiz:kisiye göre büyük fincanla yapiyorum kisi basina 1fincan süte bir tatli kasigi kahve koyarak,istege bagli seker
    önce sütümüzü hazneye koyuyoruz ve 8 dakika 1 de isitiyoruz sonra icine kahveyi ve sekerimizi ilave 20 saniye 7 ye aciyoruz harika bir kahve oluyor denemenizi isterim sirf arkadaslarim bu kahveyi icmek icin bana geliyor
    not:türk kahvesiylede yapabilirsiniz ayni sekilde

    YanıtlaSil
  2. Tarif için teşekkürler. En kısa zamanda deneyeceğim. Aslen nescafe ile mi yapıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  3. yok her ikisiylede yapiyorum ikiside cok güzel oluyor denemenizi kesinlikle tavsiye ederim cok güzel

    YanıtlaSil